5 mituri SEO. Care este adevărul despre serviciile de optimizare site?

5 mituri SEO. Care este adevărul despre serviciile de optimizare site?

Procesul de optimizare site (sau SEO) este unul complex și greu de înțeles pentru majoritatea antreprenorilor care doresc să-și promoveze website-ul în motoarele de căutare. Tu de câte ori ai căutat informații SEO pe Google și te-ai lovit de sute de sfaturi despre acest subiect, neștiind exact care sunt adevărate și care nu?

Multe agenții și freelanceri pretind să-ți ofere servicii de optimizare site – sau și mai rău, îți garantează faptul că te vor aduce în primele rezultate- fără a-ți da detalii concrete asupra algoritmului de indexare și procedurilor folosite. Numai în anul 2018, care abia a început, echipa noastră a identificat numeroase articole eronate despre strategiile SEO, multe conțînând informații învechite și redundate, care nu fac altceva decât să adâncească subiectul optimizării, făcându-l să pară ușor, ieftin și rapid!

Acesta este motivul pentru care am realizat o lista a celor mai comune 5 mituri SEO, pentru a ne asigura că nu cazi plasa acestora și nu te focusezi pe elementele de optimizare site care nu mai sunt relevante în anul 2018.

MIT 1: „Cu cât website-ul meu are mai multe pagini, cu atât mai bine!”

Mulți clienți cred că mai multe pagini înseamnă mai mult trafic pentru site-urile lor. La fel că în cazul link-building, crearea de conținut nu este de ajuns. Este de înțeles de ce acest mit a devenit atât de popular. Un site bogat înseamnă mai multe cuvinte cheie și mai multe subiecte din care vizitatorii pot alege. 

VERDICTUL NOSTRU: GREȘIT!

În primul rând, nu tot ce publici este și indexat. Câteodată, însă, chiar dacă paginile sunt idexate nu vor rămâne așa permanent.

Spre exemplu, motoarele de căutare îți vor omite pagina pentru că prea multe alte site-uri au conținut similar. Mai mult, simplu fapt că ai o pagină indexată nu înseamnă și trafic sau conversii.

Din păcate, clienții care încearcă să aibă foarte multe pagini pline de informații omit faptul că principala calitate a conținutului este relevanța. Introdus pe piață în 2011, algoritmul Google Panda a devenit din ce în ce mai bun la detectarea de conținut care nu ajută utilizatorii. Deci, cheia este să scrii pentru publicul țintă și nu doar pentru a atrage atenția Google. Altfel veu sfârși prin a fi penalizat pentru conținut de proastă calitate.

MIT 2: „Experiența userilor pe site este un bonus și nu o cerință principală”

Te gândești că este mai bine să te concentrezi pe link-building și keywords, ignorând designul și funcționalitatea site-ului tău? Până la urmă important este ca oamenii să afle despre compania ta. Plus, uitându-te un pic la competitori, e lesne de înțeles că sunt multe site-uri care nu au investit în partea tehnică. De ce trebuie să o faci tu?

VERDICTUL NOSTRU: GREȘIT!

optimizare site

Cu cât Google a devenit mai popular, compania și-a putut permite să investească în dezvoltarea algoritmului folosit pentru indexarea site-urilor.

De cel puțin trei ori pe an, metoda de ranking se îmbunătățește, concentrându-se pe experienta pe care site-ul o oferă.

Este de înțeles: dacă Google te trimite către un website de proasta calitate, motorul de căutare pierde credibilitate. Ia în considerare viteza de încărcare a paginilor, elementele de design, butoanele de tip call to action, fonturile și imaginile folosite. O dată cu instalarea Google Analytics vei putea vedea câți vizitatorii are site-ul tău în fiecare zi, cât timp petrec aceștia parcurgând conținutul și câți dintre ei citesc o pagină până la final. Așa vei putea adapta site-ul pentru a satisface până și cerințele celor mai exigenți vizitatori.

 

MIT 3: „SEO local nu este important”

Până la urmă business-ul tău este online pentru a avea acces la o piață cât mai mare. Întregul glob la un click distanță de produsele și serviciile tale. Deci nu are sens să te concentrezi pe piața locală din orașul tău, pentru că aceștia vor vedea oricum magazinul tău fizic, sigla companiei, sau te vor găsi folosind cuvintele cheie globale pentru care ai optimizat deja.

VERDICTUL NOSTRU: GREȘIT!

optimizare site

Procesul de optimizare site pe plan local te ajută enorm să fii descoperit de către oamenii care se află în apropiere. Proximitatea este un factor enorm atunci când clienții aleg un serviciu. Dacă ești în căutarea urgentă a unui cabinet stomatologic cel mai probabil vei căuta pe Google „dentist Piața Victoriei” accesând astfel business-urile din apropierea ta.

Ai nevoie de și mai multe dovezi? O dată cu lansarea algoritmului Pigeon încă din 2014, Google a început să facă pași semnificativi în indexarea afacerilor locale. Algoritmul depistează distanța business-urilor de persoana care efectuează căutarea. Dacă vrei să atragi clienți din orașul tău, optimizează-ți pagina Google Business cu la fel de multă atenție cu care îți optimizezi site-ul!

 

MIT 4: „Nu am nevoie de un site optimizat pentru mobil”

Dacă vinzi servicii direct către companii este lesne de înțeles de ce nu ai acorda atenție optimizării pe dispozitivele mobile. În fond, clienții tăi sunt oameni care petrec toată ziua la birou, deci, dacă au nevoie de afacerea ta, îți vor accesa website-ul de pe laptop sau desktop!

 

VERDICTUL NOSTRU: GREȘIT!

optimizare site

În primăvara lui 2015, Google a lansat algoritmul Mobilegeddon prin care se începea politica de accentuare asupra site-urilor optimizate mobile. Acest update penaliza sever site-urile fără optimizare. Dar, le recompensa pe cele care nu au neglijat acest aspect, printr-o poziționare favorabilă în lista de rezultate.

Echipa noastră a constatat că mai mult de 1500 de site-uri neoptimizate din baza noastre de clienți au scăzut 5% în trafic organic. Deci, dacă prezența ta online nu se focusează și pe experiența mobile, vei avea de pierdut. Cheia este să te concentrezi pe „Responsive design”. Tot conținutul aflat pe site-ul tău trebuie să fie ușor de parcurs și să se adapteze ecranelor mai mici. IMPORTAT: Toți clienții BrandLocked beneficiază automat în pachetele SEO și Web Design de acest serviciu

 

 

MIT 5: „Procesul de optimizare este ieftin și ușor de făcut!”

Dacă îți ocupi timpul citind articole despre SEO vei învăța cu siguranță câteva dintre practicile cele mai comune de optimizare site și te vei gândi că le poți implementa singur. Sau, poate ai găsit o agenție/freelancer care-ți promite rezultate rapide la prețuri foarte mici, sub nivelul pieței și te gândești că nu merită investit mai mult de atât în SEO.

VERDICTUL NOSTRU: GREȘIT!

optimizare site

Sigur, te poți documenta și poți face câteva cursuri gratuite/ieftine de SEO online. Dar îți va lua foarte mult timp să acumulezi cunoștințele pe care un specialist în optimizare le are! La fel cum poți citi o carte de rețete dar, asta nu înseamnă că vei găti la fel de bine că Alain Ducasse.

Unde mai pui că, pentru a testa procedurile implementate vei folosi sub formă de cobai propriul website. Acest lucru îți poate atrage penalizări severe din partea motoarelor de căutare și te poți trezi peste noapte cu un site care nu mai atrage niciun vizitator.

Procesul de optimizare SEO on site nu este unul scump; BrandLocked îți oferă acest serviciu de la 70 euro/lună. Dar, dacă scopul tău este să ajungi pe prima pagină și să-ți transformi site-ul într-un magnet care atrage clienți noi și vânzări mai mari, vei avea nevoie de SEO off-site, adică link-building.

Acest serviciu este costisitor și durează destul de mult timp, întrucât prespune acumularea de „recomandări” (linkuri pe site-uri care fac trimitere directă către site-ul tău) de la website-uri cu domain authority (relevante, cu poziționare bună și vizitatori numeroși). Mulți așa numiți „Specialiști” SEO îți vor oferi link-building pentru câteva sute de lei și va trebui să-ți pui câteva semne de întrebare dacă asta se întâmplă. Unde se va posta link-ul tău? Ce fel de site-uri sunt acestea; de cât timp timp există pe piață și câți useri au? Milioane de linkuri de la site-uri fără relevanță și autoritate nu înseamnă nimic în indexare. Din contra, riști, din nou, că Google să te catalogheze ca „fradulent link-builder” și să-ți suspende site-ul.

 

publicitate online, website psiholog, cumparaturi online, creare site wordpress, certificate SSL, reclama pe Facebook, email marketing, strategii de promovare, UX, GDPR, creare site prezentare, studiu de caz , logo design, agentie web design bucuresti, creare site, creare site web, servicii creare site, optimizare site, campanii google, sfaturi web design, optimizare seo, branding, agentie web design, promovare online, promovare afacere, web design bucuresti, realizare magazin online, organizare evenimente, grafica, publicitate, campanii adwords, servicii seo, social media management, start up nation, firma web design, servicii creare website, pret logo, servicii web design

Optimizare site – În concluzie

Acum că ști care sunt cele mai comune mituri SEO, tu în câte ai crezut? Pe câte le-ai aplicat crezând că te vor ajuta să-ți promovezi afacerea? Înțelegerea acestor principii esențiale de optimizare site te vor ajuta să devii mai eficient în eforturile tale de a crește în indexarea Google.

Dacă ar fi să alegem un singur lucru din acest articol și să-l considerăm cel mai important, atunci acela este: focusează-te pe calitate! Experiența vizitatorilor tăi este mult mai importantă decât orice altceva! Un site cu conținut relevant și interesant va fi întotdeauna indexat mai bine decât unul performant dar care nu aduce nimic nou!

Și, dacă ai nevoie de ajutor în procesul de optimizare site, echipa Brandlocked îți stă la dispoziție cu servicii de la 70 euro/lună! Contactează-ne aici

BLOG

publicitate online, website psiholog, cumparaturi online, creare site wordpress, certificate SSL, reclama pe Facebook, email marketing, strategii de promovare, UX, GDPR, creare site prezentare, studiu de caz , logo design, agentie web design bucuresti, creare site, creare site web, servicii creare site, optimizare site, campanii google, sfaturi web design, optimizare seo, branding, agentie web design, promovare online, promovare afacere, web design bucuresti, realizare magazin online, organizare evenimente, grafica, publicitate, campanii adwords, servicii seo, social media management, start up nation, firma web design, servicii creare website, pret logo, servicii web design

3 metode de promovare GRATUITE pentru afacerea ta

publicitate online, website psiholog, cumparaturi online, creare site wordpress, certificate SSL, reclama pe Facebook, email marketing, strategii de promovare, UX, GDPR, creare site prezentare, studiu de caz , logo design, agentie web design bucuresti, creare site, creare site web, servicii creare site, optimizare site, campanii google, sfaturi web design, optimizare seo, branding, agentie web design, promovare online, promovare afacere, web design bucuresti, realizare magazin online, organizare evenimente, grafica, publicitate, campanii adwords, servicii seo, social media management, start up nation, firma web design, servicii creare website, pret logo, servicii web design

Magazin online. Pret, sfaturi si pasi de urmat. Află aici.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *