Cât costă reclama pe Facebook?

Ai deja o pagină de Facebook pentru business-ul tău? Ai strâns deja un număr de like-uri si postezi frecvent? Probabil ți-ai dat seama că nu este suficient pentru a atrage vizitatori interesați de serviciile sau produsele tale. Promovarea pe Facebook poate veni în ajutorul afacerii tale. Dar cât costă reclama pe Facebook?

De ce să încerci reclama pe Facebook?

Reclamele pe Facebook sunt o modalitate bună de a-ți crea o comunitate pentru o pagină nouă și de a întreține expunerea uneia existente. Dacă alegi să faci un boost post, poți invita oamenii care au dat like acelei postări să dea like și paginii de brand.

Organic sau Paid?

În 2013 Facebook a trecut de la algoritmul EdgeRank la algoritmul de tip machine learning. În 2014, reach-ul organic ajunsese la 6%. În prezent, în 2018, unele studii arată că el se apropie de 2%. Cu alte cuvinte, din 1000 de persoane care au dat Like paginii de brand, doar 20 au șansa să vadă în mod organic postările de acolo. Reclamele aduc, însă, un reach cu mult peste 100%, în funcție de calitatea targetării și de cât sunteți dispuși să investiți în ele.

Cât costă reclama pe Facebook?

reclama pe Facebook strategii de promovare servici web design startup nation agentie web design promovare online web design bucuresti realizare magazin online brandlocked servicii seo servicii web design optimizare site preturi web design creare magazin online strategii de promovare ce este seo agentie web design promovare website agentie digital marketing agentie digital marketing

În fiecare strategie de promovare online apare inevitabil întrebarea „cât costă o reclamă pe Facebook?”. Răspunsul trebuie să țină cont de mai multe variabile.

 

Facebook îți permite să plătești pe numarul de afișări, de click sau acțiune asupra reclamei (like, comment, share).

Obiectivele şi bugetul campaniei

Dacă obiectivul tău este acela de a creşte vizibilitatea brandului, vei dori ca reclama să fie afişată cât mai des. Motiv pentru care este de preferat să plătești per afişare. În schimb, dacă ai o campanie bazată pe acţiune şi conversii, veţi prefera, cu siguranţă, să plătești doar click-urile primite.

Facebook are la bază un sistem de licitaţii. Fiecare reclamă este licitată la un anumit cost per click sau per mia de afişări. Costul per unitate cu care reclama ta intră în licitație poate fi stabilit în două moduri.

  • automat – permiți Facebook să ajusteze dinamic costul per unitate; reclama să ruleze cât mai eficient în raport cu obiectivul setat
  • manual – introduci un cost per unitate echivalent cu cât dorești să plătești pentru un click sau pentru o mie de afișări.

Bugetul minim necesar zilnic pentru un ad set diferă în funcție de acțiunea dorită. Mai exact, costurile sunt direct proporționale cu raritatea acțiunii dorite. Limitele minime de buget pentru diverse tipuri de acțiuni variază între $0.5 și $20 pe zi.

Vrei să creezi o reclama pe Facebook? Ai nevoie de ajutor pentru a-ți promova afacerea prin intermediul Facebook? Echipa Brandlocked îți pune la dispoziție un Account Manager dedicat afacerii tale și o strategie trimestriala menită să aducă rezultate concrete. Contactează-ne aici

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *