Generează mai multe cumpărături online prin remarketing!

publicitate online, website psiholog, cumparaturi online, creare site wordpress, certificate SSL, reclama pe Facebook, email marketing, strategii de promovare, UX, GDPR, creare site prezentare, studiu de caz , logo design, agentie web design bucuresti, creare site, creare site web, servicii creare site, optimizare site, campanii google, sfaturi web design, optimizare seo, branding, agentie web design, promovare online, promovare afacere, web design bucuresti, realizare magazin online, organizare evenimente, grafica, publicitate, campanii adwords, servicii seo, social media management, start up nation, firma web design, servicii creare website, pret logo, servicii web design

Cumparaturi online

În cazul unui magazin online, remarketing-ul este procesul prin care unui utilizator care s-a aflat pe website-ul tău i se afișează reclamă de brand cu scopul de a fi încurajat să finalizeze procesul de cumpărare.

Astfel de campanii te ajută să le afișezi persoanelor care au vizitat magazinul tău online reclame cu produsele pe care aceștia le-au vizualizat, mărind astfel șansa ca aceștia să revină pe site pentru cumpărături online.

 

Fii atent la coșul de cumpărături online

Dacă ai un magazin online, sigur ai întâmpinat cel puțin o dată o astfel de situație: un utilizator s-a uitat la mai multe produse și chiar a adăugat câteva în coșul de cumpărături online. Însă persoana în cauză nu a mers până la capăt cu procesul de cumpărare și a părăsit site-ul. Ce este de făcut?

Motivele pentru care un utilizator părăsește site-ul fără a finaliza comanda pot fi multiple: costurile de livrare i se par prea mari, procesul de comandă necesită prea mulți pași sau doar vrea să mai aibă la dispoziție câteva zile pentru a se informa. Ceea ce este sigur este faptul că intenția de cumpărare a unui astfel de utilizator este mult mai mare decât a unui simplu vizitator. Iar o astfel de persoană trebuie inclusă într-o listă de remarketing.

 

Fii atent la ce vizualizează utilizatorii

Atunci când fac cumparaturi online, foarte mulți utilizatori au tendința de a reveni asupra unui produs, pentru a-l compara cu produse similare sau pentru a se asigura că acesta corespunde nevoilor lor. Targetează acești vizitatori prin campanii de remarketing dinamic. Cum funcționează acestea?

Remarketingul dinamic este modul prin care Google creează anunțuri care conțin imagine, preț și text (la alegere) în funcție de comportamentul pe care utilizatorul l-a avut pe site-ul tău.

Spre exemplu: dacă ai un magazine online și un utilizator s-a uitat la un laptop cu anumite caracteristici, nu ar fi mai util că în reclamele afișate acesta să vadă exact laptopul care i-a stârnit interesul, în locul unui mesaj generalist?

Atunci când setezi o campanie de remarketing dinamic poți filtra utilizatorii în funcție de acțiunea efectuată pe site. Spre deosebire de cei care abandonează coșul de cumpărături online, în campaniile acestea este recomandat să targetezi product viewers (adică să concepi o lista doar cu cei care au ajuns pe pagini de produs).

Fii atent la traseul pe site al utilizatorilor

Folosește Google Analytics atunci când creezi liste segmentate de remarketing. Poți ajunge astfel la cei care au vizitat doar anumite tipuri de produse, la cei care au făcut deja cumpărături online de pe site-ul tău și au revenit sau alte liste pentru care folosești datele puse la dispoziție de Analytics.

În momentul în care ai decis să folosești remarketing-ul, nu uita să setezi corect obietivele campaniei, care pot fi de adăugare produs în coș, recuperare coș, cross selling sau up selling. Însă nu folosi astfel de campanii abuziv deoarece nu vei avea rezultatele pe care ți le-ai dorit. Scopul nu este de a genera vizibilitate, ci de a-i convinge pe cei care ți-au vizitat magazinul online să revină. Limitează afișările la maximum câteva pe zi sau pe săptămână pentru fiecare utilizator din campania ta.

Dacă ai nevoie de ajutor pentru a genera mai multe cumparaturi online prin campanii de remarketing, contactează-ne aici.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *