Sfaturi promovare facebook – pagina de Facebook a afacerii tale este (sau ar trebui să fie) principalul mod de a comunica direct cu publicul țintă și de a atrage clienți noi. Numărul de like-uri reflectă cât de populară este compania ta. De aceea, nu este de mirare că peste 30% dintre anteprenorii români au plătit cel puțin o dată pentru like-uri false. Utilizatorii Facebook au devenit însă extrem de conștienți de paginile care au mii de like-uri, dar foarte puține reacții, comentarii și review-uri. De câte ori ți s-a întâmplat să vezi pagini cu 100.000 de likes care abia au 2 sau 3 like-uri la o postare? Până la urmă, ceea ce contează este calitatea și nu cantitatea! Îți dorești un public care este cu adevărat interesat de produsele și serviciile oferite de tine? Află mai jos cum poți aduna like-uri valoroase fără să încalci politica Facebook și fără să plătești pentru ele!

Optimizează-ți pagina!

publicitate online, website psiholog, cumparaturi online, creare site wordpress, certificate SSL, reclama pe Facebook, email marketing, strategii de promovare, UX, GDPR, creare site prezentare, studiu de caz , logo design, agentie web design bucuresti, creare site, creare site web, servicii creare site, optimizare site, campanii google, sfaturi web design, optimizare seo, branding, agentie web design, promovare online, promovare afacere, web design bucuresti, realizare magazin online, organizare evenimente, grafica, publicitate, campanii adwords, servicii seo, social media management, start up nation, firma web design, servicii creare website, pret logo, servicii web design

Pentru a crește audiența paginii tale, fiecare secțiune trebuie completată cu informații relevante, utile și de actualitate! Tot conținutul profilului tău va fi indexat de către motoarele de căutare, ajutând utilizatorii să găsească ceea ce-i interesează. Deci, dacă ai, spre exemplu, un magazin online de pantofi, folosește cuvinte cheie pentru a completa secțiunile “despre noi”, “servicii” și “povestea noastră”. Adaugă link-ul site-ului tău, programul de lucru, date de contact (email, telefon), adresa magazinelor tale etc.

2. Include butoane promovare Facebook pe siteul sau blogul tău

O parte importantă din a aduce like-uri paginii tale de Facebook este promovarea acesteia pe platformele pe care deja le folosești. Facebook îți pune la dispoziție numeroase aplicații prin care poți adăuga pe site-ul tău butoane de like și share. Astfel, utilizatorii site-ului tău se pot abona cu ușurință la pagina ta fără să te caute în stilul tradițional.

3. Invită-ți prietenii și angajații să dea like paginii tale

Cu siguranță că ai prieteni, rude sau clienți existenți care se pot abona la pagina ta. Tot ce trebuie să faci este să-i întrebi! Fie personal printr-un email sau direct de pe Facebook, cere prietenilor tăi virtuali să te ajute cu like-uri sau chiar review-uri pentru pagina afacerii tale. Totuși, nu exagera și nu le trimite acestora cereri zilnice. Angajații tăi îți pot ajuta semnificativ pagină să crească! Aceștia pot da “check in” în locațiile tale și pot posta conținut (imagini, clipuri etc.) pe paginile personale dând “tag” paginii tale. Astfel vei avea acces la o audiența și mai mare!

4. Postează conținut de calitate

publicitate online, website psiholog, cumparaturi online, creare site wordpress, certificate SSL, reclama pe Facebook, email marketing, strategii de promovare, UX, GDPR, creare site prezentare, studiu de caz , logo design, agentie web design bucuresti, creare site, creare site web, servicii creare site, optimizare site, campanii google, sfaturi web design, optimizare seo, branding, agentie web design, promovare online, promovare afacere, web design bucuresti, realizare magazin online, organizare evenimente, grafica, publicitate, campanii adwords, servicii seo, social media management, start up nation, firma web design, servicii creare website, pret logo, servicii web design

Cea mai bună modalitate de promovare facebook pentru a crește audiența paginii tale este să oferi constant informații relevante și folositoare. Păstrează întotdeauna un ton profesional și ai grijă că toate postările să aibă legătură cu industria în care activezi. Nu recurge la tactici de “click-bait” sau la crearea/distribuirea de conținut care nu este real. În timp, publicul țintă se va plictisi sau va deveni iritat de astfel de postări și va sfârși prin a se dezabona de la pagina ta. Ești în până de idei? Petrece câteva săptămâni încercând să aduni cât mai multe informații despre clienții tăi. Ce au aceștia în comun? Ce vârste au? Întreabă-ți prietenii ce fel de postări îi atrag și-i fac să dea like sau să comenteze. Cu cât ai mai multe informații cu atât vei putea crea conținut original care merită distribuit!

5. Folosește Facebook Ads – Promovare Facebook

Creșterea organică a paginii de Facebook este țelul la care aspiră orice anteprenor. Dar, dacă ai bugetul necesar, nu ezita să încorporezi în strategia ta anunțurile plătite. Facebook îți oferă opțiunea de a promova pagina ta și de a crea reclame care au că principal scop creșterea numărului de likes. Acestea se vor distribui audienței alese de tine și vor apărea în News Feed sau în coloana din dreapta a paginii de Facebook.

Ai nevoie de mai multe sfaturi pentru a-ți crește profilele de Social Media? Echipa BrandLocked îți stă la dispoziție cu sfaturi promovare facebook! Află aici mai multe despre serviciile noastre.