Creează reclame inteligente cu Facebook Pixel Code!

OANA TOMA

OANA TOMA

Creează reclame inteligente cu Facebook Pixel Code!

Dacă ai intrat în contact cu reclamele pe Facebook, cu siguranță ai auzit deja de Facebook Pixel Code. Poate denumirea ți se pare puțin ciudată sau nu ești încă pe deplin lămurit la ce folosește acest instrument pus la dispoziție de Facebook, așa că pas cu pas vom răspunde la câteva întrebări.

Ce este mai exact Facebook Pixel Code?

Facebook Pixel este un cod pe care îl generezi atunci când creezi o campanie pe Facebook, în funcție de obiectivul pe care ți l-ai setat. Odată ce acest cod este generat, tot ce ai de făcut este să îl integrezi pe website-ul tău.

Cum funcționează?

Pixelul creat în cadrul reclamei și integrat pe website funcționează prin generarea de cookie-uri care au rolul de a colecta date privind activitatea utilizatorilor în cadrul website-ului.

La ce folosește Facebook Pixel?

Facebook Pixel te ajută să urmărești conversiile din campaniile de pe Facebook, să optimizezi ad-urile în funcție de datele colectate de pixel, să creezi audiențe viitoare mult mai bine targetate, care îți pot aduce rezultate mai eficiente și să concepi campanii de retargeting pentru utilizatori în funcție de interacțiunile acestora cu website-ul tău.

De ce să folosești Facebook Pixel?

Pe măsură ce tot mai multe business-uri își mută activitatea în online, campaniile de promovare în acest mediu devin indispensabile. Facebook este una dintre rețelele de socializare care plasează reclame bazate pe interesele tale pe tot parcursul activității tale pe platformă.

Folosind Facebook Pixel în campaniile tale, te vei adresa persoanelor potrivite din audiența business-ului tău, fie că vorbim despre clienți noi sau utilizatori care au mai intrat pe site. De asemenea, reclamele care conțin Facebook Pixel merg către audiențe care prezintă cele mai multe șanse de a realiza o acțiune asupra reclamei.

Cu Facebook Pixel poți vedea chiar dacă oamenii tind să vizualizeze reclamele mai mult de pe mobil decât de pe desktop, dar și ce device aleg pentru a plasa o comandă. Acest date te ajută să îți îmbunătățești website-ul pentru a le oferi o experiență cât mai plăcută, care se va traduce în achiziții cât mai dese sau cât mai mari.

Când să folosești acest instrument?
Facebook Pixel îți permite să monitorizezi modul în care utilizatorii interacționează cu website-ul tău după ce au vizualizat reclama. Poți crea campanii bazate pe Facebook Pixel atât pentru clienți noi în baza targetului pe care îl cunoști, dar poți și explora audiențe noi pentru a vedea cum se comportă la o interacțiune cu afacerea ta.

Campaniile de retargeting dau rezultate eficiente cu Facebook Pixel. Datele colectate prin acesta îți permit să afișezi reclame celor care au vizitat website-ul, au adăugat produse în coș, dar nu au finalizat procesul de cumpărare sau celor care au făcut bookmark la pagină sau au adăugat produse în wishlist.

Retargetingul îți oferă șansa de a rămâne conectat cu utilizatorii care au avut interacțiune cu website-ul, dându-ţi posibilitatea de a le atrage atenţia printr-o reclamă bine gândită.

Există multiple oportunități de a-ți îmbunătăți modul în care reclamele tale ajung către public, dar și oportunități de a-ți crește vânzările. Nu ezita să folosești Facebook Pixel în campaniile tale, iar dacă ai nevoie de ajutor, ne poți contacta aici.

Share this post

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *