Scrie conținut de calitate pentru a crește vizibilitatea business-ului tău!

OANA TOMA

OANA TOMA

Scrie conținut de calitate pentru a crește vizibilitatea business-ului tău!

Dacă ar trebui să alegi într-un banner cu un mesaj scurt și un articol care îți răspunde clar și concis unei nevoi esențiale, ce ai alege?

Mirajul rezultatelor obținute rapid va fi mereu atrăgător, de aceea multe branduri aleg calea simplă de a cumpăra atenția consumatorilor. Pe măsură ce concurența este din ce în ce mai acerbă, și atenția potențialilor clienți va fi împărțită. Acesta este unul dintre principalele motive pentru care îți recomandăm să folosești în strategia ta content marketingul.

Din punct de vedere SEO, conținutul ocupă un loc tot mai important între factorii de ranking. Google încurajează în acest fel crearea unui conținut de calitate care atrage atenția utilizatorilor și care răspunde unor nevoi clare și se dovedește util în rezolvarea unor probleme ale acestora.

Intenția de căutare și Buyer Persona

Vezi care sunt subiectele de interes din domeniul tău, înainte să începi să scrii un articol. Un specialist SEO te poate ajuta să alegi teme de interes, în funcție de volumul de căutări pe anumite cuvinte cheie și competivitatea acestora.

O altă etapă de care este bine să ții cont este profilul persoanei pentru care creezi acest conținut. Trebuie să ții cont că publicul tău este format din consumatori cu nevoi diferite, iar odată ce ai clar profilul de Buyer Persona, acest te va ajuta să creezi conținut care să îi clarifice îndoieli și să îl ghideze în procesul de decizie.

Ce este Buyer Persona? Buyer Persona este termenul folosit pentru a defini un model de comportament al unui segment țintă. În timp ce publicul țintă este, la nivel conceptual, o masă de oameni cărora te adresezi în momentul în care promovezi produse sau servicii, Buyer Persona are rolul de a concentra această masă într-o singură persoană, cu nevoi și probleme specifice. Mai clar, Buyer Persona este:

  • un model de comportament comun;
  • o listă de nevoi și probleme comune;
  • o listă de aspirații și scopuri comune.

Fiecare Buyer Persona are nevoie de conţinut diferit, în funcţie de etapa în care se află în procesul de achiziţie. Articolul trebuie să răspundă unei probleme întâmpinate de Buyer Persona și să îi ofere soluția pentru a-i influența decizia.

Subiecte de interes și native advertising

Odată ce ai identificat mai mulți Buyer Persona, creează strategii de conținut care contribuie la creșterea vizibilității, trafic de calitate pe site și ulterior, mai multe conversii.

Articolele care țintesc subiecte de interes, care vor fi actuale și luni sau ani mai târziu, sunt cele care vor genera cel mai mult trafic de calitate, deoarece acestea trec testul timpului.

În plus, dacă în strategia ta ai inclus și native advertising, rezultatele nu vor întârzia să apară.

Conceptul de Native Advertising presupune un tip de conținut în care mesajul este livrat într-o formă asemănătoare cu contextul în care este plasat. Mai exact, un advertorial va fi încadrat în linia editorială a platformei în care este integrat și răspunde unei nevoi a utilizatorului, oferind o soluție bine definită. Un astfel de advertorial va si asimilat cu ușurință de vizitatorii website-ului pe care este plasat, ulterior regăsindu-se în recomandări de articole la finalul altor texte publicate pe platformă.

Dacă ar trebui să alegi să investești într-un banner cu un mesaj scurt care îți aduce beneficii rapide, dar de scurtă durată, și un articol care răspunde nevoilor consumatorilor tăi și care îți aduce beneficii pe termen lung, ce ai alege? Dacă răspunsul tău este „a doua variantă”, înseamnă că îţi doreşti să câştigi atenţia consumatorilor, în loc să o cumperi, lucru pe care îl poţi realiza prin content marketing.

 

Dacă ai nevoie de mai multe informații pentru crearea de conținut de calitate pentru afacerea ta, nu ezita să ne contactezi aici.

 

Share this post

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *