Ce este nou în online?

Ce este nou în online?

De la rețele de socializare, la motoare de căutare sau aplicații care ne țin în permanență conectați, am strâns în acest articol câteva noutăți din online care te vor ajuta să îmbunătățești strategia de digital marketing a brandului tău.

Facebook

Curățenia pe faimoasa rețea de socializare a început în urmă cu trei luni, timp în care 2,19 miliarde de conturi false au fost șterse. Interesant este că numărul conturilor eliminate de pe platformă este foarte apropiat cu cel al userilor activi. Puteți citi mai multe despre asta aici.

Review-urile devin și mai importante pe Facebook, platforma începând de 2 luni să penalizeze paginile care au review-uri negative. Modificarea nu a fost încă anunțată oficial de Facebook, însă pagini care promovează falsuri prin reclame pe Facebook deja nu își mai pot plăti reclamă pe platformă, iar reach-ul postărilor este mult diminuat.

Pe de altă parte, sunt încurajate paginile cu engagement bun, care primesc recomandări pozitive din partea consumatorilor, iar reach-ul pe postări a ajuns chiar dublu față de perioada anterioară.

Tot Facebook anunță și o nouă față a platformei, mult mai albă, orientată spre experiențele consumatorilor și modul în care aceștia comunică, aducând în prim plan grupurile și Stories. Mai multe despre subiect aici

Instagram

În urmă cu aproape 1 an, Instagram lansa IGTV, pentru a încuraja conținutul video pe platformă. La sfârșitul lunii trecute, layout-ul IGTV a fost schimbat fără un anunț oficial, iar acum utilizatorii pot încărca clipuri orizontale. Despre acest subiect aici

Instagram Stories câștigă tot mai mult teren, iar acest tip de conținut trebuie inclus în strategia de marketing. Câteva trucuri găsiți aici

YouTube

După cum probabil știți deja, YouTube Music și YouTube Premium sunt disponibile în România. Acum puteți asculta muzica preferată pe mobil mult mai simplu.

YouTube anunță și schimbări pe platformă: modul în care abonații paginilor sunt afișați se va schimba (detalii aici) iar vestea bună pentru advertiser este că nu mai trebuie să creeze conținut video pentru a se promova pe YouTube. Reclamele vor putea fi în curând statice. Detalii despre subiect aici

Încă o veste bună pentru advertiseri este că Google testează link-urile de Shopping din video-urile de pe YouTube. Citiți mai multe aici

LinkedIn

Reclamele pe platformă au acum funcționalități noi, care te ajută să setezi mai eficient o campanie de promovare. Detaliile le găsiți aici

Google

Vești noi vin de la celebrul motor de căutare, care influențează modul în care companiile vor investi în optimizare SEO. Google schimbă aspectul paginii care afișează rezultatele căutărilor. Noii algoritmi vor scoate în evidență site-uri bine optimizate, cu trafic de calitate. Citiți aici mai multe. 

La începutul lunii iunie, Google anunța noul Core Algorithm care a provocat o adevărată frenezie în rândul webmasterilor, întrucât un număr foarte mare de site-uri au pierdut trafic și poziționarea în rezultate, indiferent de expertiza, autoritatea și încrederea domeniilor. Odată cu lansarea algoritmului, numeroase site-uri au raportat o scădere dramatică în căutările Google de pe mobil, în impressions și profitabilitate. Puteți afla mai multe despre noul algoritm și puteți verifica situația curentă a site-ului vostru aici.

Ce au în comun rețelele de socializare? Postările brandurilor pe platforme trebuie postate la anumite ore pentru a putea obține rezultate cât mai bune. Aveți mai multe informații aici.

Dacă aveți nevoie de consultanță de la unul dintre specialiștii BrandLocked, nu ezitați să ne contactați!

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Oana Toma

Oana Toma

All posts

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *