Studiu de caz: migrare de pe GoMag pe Shopify

Client: TRADIZAN
Platforma: https://tradizan.ro/
Piata tinta: Romania

Servicii Oferite: Web Development, SEO, Migrare Shopify
Perioada colaborare: in derulare (3+ luni)

Proiectul pe scurt: Tradizan.ro este un magazin online care comercializeaza produse artizanale lucrate manual. De la obiecte decorative din ceramica si lemn de maslin, la ustensile de bucatarie, covoare tunisiene si prosoape. Toate sunt produse eco-friendly, care imbina armonios frumusetea naturala cu functionalitatea moderna. In ciuda gamei accesibile de produse, la momentul la care ne-au contatat, echipa Tradizan era nemultumita de vanzarile lunara si de functionalitatea platformei de la acel moment (Gomag). De aceea, in urma unei analize si discutii aprofundate, am decis mutarea pe Shopify.

Descrierea Proiectului

La analiza platformei de GoMag a clientului, am descoperit urmatoarele probleme, care impactau semnificativ  evident si vanzarile:

> Grafica nu convingea si nu reflecta misiunea brandului sau produsele comercializate.
> Nu existau diferentiatori vizibili pe prima pagina, sau pe pagina produselor.
> Pe mobil, header-ul ocupa mai bine de 30% din ecran la deschiderea site-ului.
> Era dificil sa navigezi prin meniu, iar pe desktop, meniul era foarte putin vizibil si nu in focus.
> Multe dintre produse aveau descrieri sumare si/sau titluri incomplete.
> Produsele nu aveau recenzii si nici videoclipuri care sa convinga utilizatorul de calitatea/autenticitatea acestora. De asemenea, imaginile de produs erau facute pe fundal alb, simplu, un aspect neprofesionist care nu punea deloc in evidenta calitatea si maiestria produselor artizanale comercializate.
> Transportul pe pagina de produs aparea ca fiind “de la 16.99 lei” si la click se deschidea o fereastra GOALA cu “info transport”, ceea ce crea confuzie.
> Pe mobil, butonul de whatsapp distrage atentia si incomoda utilizatorul

Rezultate - Ce am facut?

Dupa migrarea pe Shopify, Tradizan a experimentat o crestere spectaculoasa a performantei. In prima luna de la migrare, numarul comenzilor a crescut cu peste 300%, iar rata de conversie a inregistrat o crestere de 113%. Aceasta transformare remarcabila a fost realizata fara a mari bugetul publicitar, pastrand investitia de 5000 lei/luna in Google Ads, acelasi buget utilizat anterior pe GoMag. Platforma Shopify a oferit o stabilitate superioara, eliminand problemele de functionalitate si downtime-ul frecvent, si a permis implementarea unui design optimizat care sa converteasca eficient vizitatorii in clienti.

Strategia Implementata:
Echipa noastra a realizat o migrare meticuloasa a intregului site Tradizan de pe GoMag pe Shopify, asigurandu-se ca fiecare aspect al functionalitatii si design-ului este optimizat pentru performanta. Campaniile de Google Ads au fost continuate cu acelasi buget, dar beneficiind acum de un site care functioneaza perfect si atrage clienti printr-o experienta de utilizare superioara. Platforma Shopify a permis, de asemenea, o personalizare mai mare si implementarea unor strategii de marketing sofisticate, care au contribuit la cresterea semnificativa a vanzarilor. In plus, pozele noi de produs realizate de catre echipa noastra se diferentiaza major de competitori si atrag mai multi clienti

Strategia Implementata:
Echipa noastra a realizat o migrare meticuloasa a intregului site Tradizan de pe GoMag pe Shopify, asigurandu-se ca fiecare aspect al functionalitatii si design-ului este optimizat pentru performanta. Campaniile de Google Ads au fost continuate cu acelasi buget, dar beneficiind acum de un site care functioneaza perfect si atrage clienti printr-o experienta de utilizare superioara. Platforma Shopify a permis, de asemenea, o personalizare mai mare si implementarea unor strategii de marketing sofisticate, care au contribuit la cresterea semnificativa a vanzarilor. In plus, pozele noi de produs realizate de catre echipa noastra se diferentiaza major de competitori si atrag mai multi clienti. Iata doar cateva exemple:

Concluzie:
Decizia de a migra de pe GoMag pe Shopify s-a dovedit a fi extrem de benefica pentru Tradizan. Prin eliminarea problemelor tehnice si optimizarea design-ului site-ului, am reusit sa maximizam eficienta campaniilor publicitare si sa transformam experienta utilizatorilor, ceea ce a dus la o crestere de peste 280% a vanzarilor. Acest studiu de caz subliniaza importanta unei platforme de comert electronic robuste si bine optimizate pentru succesul unei afaceri online.

promovare online, agentie marketing online, creare site web, creare magazin online, mentenanta site web, app development, reclame google ads, reclame facebook, promovare tiktok, Promovare LinkedIn, Promovare Twitter, servicii grafica,design logo, brand naming, strategie de brand, Servicii Rebranding, fotografie produs, Servicii copywriting, promovare cu influenceri
Vrei sa lucrezi cu noi? Obtine acum o oferta personalizata!
Scroll to Top