publicitate online, website psiholog, cumparaturi online, creare site wordpress, certificate SSL, reclama pe Facebook, email marketing, strategii de promovare, UX, GDPR, creare site prezentare, studiu de caz , logo design, agentie web design bucuresti, creare site, creare site web, servicii creare site, optimizare site, campanii google, sfaturi web design, optimizare seo, branding, agentie web design, promovare online, promovare afacere, web design bucuresti, realizare magazin online, organizare evenimente, grafica, publicitate, campanii adwords, servicii seo, social media management, start up nation, firma web design, servicii creare website, pret logo, servicii web design
OANA TOMA

OANA TOMA

De ce nu obții rezultatele dorite în campanii de promovare online?

Necesitatea promovării unui business în mediul online nu mai este de mult timp un subiect nou. Este adevărat că online-ul este ofertant în ceea ce privește modalitățile de promovare, însă pentru a construi o strategie de marketing online cu adevărat eficientă, trebuie să vezi ce cale este mai potrivită pentru afacerea ta. Nu orice canal de promovare va fi potrivit pentru business-ul tău și oricât de mult te-ai inspira de la competitori, trebuie să ai în vedere că rezultatele s-ar putea să fie total diferite. Dacă o companie are un ROI (Return On Investment) bun într-un tip de campanie, asta nu înseamnă ca va fi valabil pentru orice companie. Probabil te întrebi de ce? Hai să vedem!

Timpul înseamnă bani

Dacă ai un business, știi deja asta! Doar că în online, și mai ales când vine vorba de promovare online, timpul se traduce în posibilități de interacțiune cu reclama, oportunități de dezvoltare, monitorizare și optimizare în permanență etc.

Companiile mari au departamente care se ocupă strict de imaginea în online a brandului și investesc timp și bugete mari în strategia de marketing online pentru a fi vizibile pe toate platformele de promovare. În schimb, companiile mici pot aloca o singură persoană care să se ocupe de acest aspect sau care să țină legătura cu agenția, dacă externalizează acest serviciu.

Care este soluția? Găsește canalele de promovare care sunt compatibile cu targetul tău și focusează-te pe acestea.

publicitate online, website psiholog, cumparaturi online, creare site wordpress, certificate SSL, reclama pe Facebook, email marketing, strategii de promovare, UX, GDPR, creare site prezentare, studiu de caz , logo design, agentie web design bucuresti, creare site, creare site web, servicii creare site, optimizare site, campanii google, sfaturi web design, optimizare seo, branding, agentie web design, promovare online, promovare afacere, web design bucuresti, realizare magazin online, organizare evenimente, grafica, publicitate, campanii adwords, servicii seo, social media management, start up nation, firma web design, servicii creare website, pret logo, servicii web designAlege înțelept!

Tu știi cel mai bine profilul cumpărătorului tău, fie că vorbim despre a vinde un produs sau un serviciu. Canale de promovare sunt multiple, de la Facebook și Google, LinkedIn, Instagram și Pinterest sau Twitter.

Publicul reacționează diferit în funcție de rețea

Cele mai populare modalități de promovare online rămân Facebook Ads și Google AdWords. Dacă înțelegi exact cum funcționează fiecare, vei vedea că rezultatele campaniilor derulate pe fiecare dintre acestea devin mai ușor de descifrat. Există o diferență foarte mare între căutarea activă și acțiunea sub impulsul momentului.

Facebook oferă posibilități excelente de a targeta persoane compatibile cu business-ul tău, fără a fi necesară o căutare activă. Reclama îi va fi distribuită unui utilizator în funcție de obiceiuri și interese, iar acțiunea asupra reclamei se face sub impulsul momentului.

Dacă folosești în campaniile derulate Facebook Pixel (mai multe detalii aici), vei vedea poți identifica facil audiențe în funcție de interese, obiceiuri de consum sau navigare, iar reclama ta va fi distribuită celor care prezintă cea mai mare posibilitate de a efectua o acțiune. Vezi în newsfeed o reclamă la un produs din aria ta de interes și intri să afli mai multe. E atât de simplu!

Pe de altă parte, Google AdWords arată reclamele în funcție de căutările efectuate pe browser. Astfel, produsele sau serviciile tale ajung în atenția celor care au deja un interes în domeniul business-ului tău. O campanie Google AdWords funcționează cu atât mai bine cu cât grija la setarea cuvintelor cheie este mai mare.

De ce nu obții rezultatele dorite în campanii de promovare online?

Până la urmă ce se întâmplă cu rezultatele? De ce există campanii care nu oferă rezultatele dorite? Motivele pot fi nenumărate:

  • Campania nu este setată corect, conform platformei pe care este concepută. Dacă la Google AdWords ai nevoie de cuvinte cheie eficiente, pe Instagram ai nevoie de un vizual excelent.
  • Targetul nu este bine ales. Recomandăm setarea campaniei dupa o analiză eficiență a datelor din Google Analytics, spre exemplu.
  • Nu construiești o strategie de marketing online. Foarte mulți antreprenori încep campanii de promovare cu scopul vânzării, încă din primele luni de activitate, fără a lua în calcul perioada necesară unei campanii de vizibilitate.
  • Nu răspunzi prin reclama ta problemelor cu care se confruntă publicul tău. Conform studiilor, oamenii sunt motivați să acționeze sub două aspecte: plăcerea sau durerea. Odată vei manevra acești doi stimuli, vei putea oferi soluțiile corecte.
  • Nu oferi o îndrumare pentru o acțiune necesară. Include mesaje „Call to action” în reclama ta, conectând acțiunea sau schimbarea cu beneficiile.

Dacă ai nevoie de ajutor pentru a concepe o strategie eficientă de promovare online, e bine să știi că te putem ajuta. Contactează-ne aici.

Share this post