Studiu de caz: brand fashion cu 1000+ comenzi FARA reclame!
Client: Miss Tease
Platforma: https://misstease.ro/
Piata tinta: Europa de Est
Perioada colaborare: in derulare (9+ luni)
Proiectul pe scurt: Miss Tease, un brand de lenjerie intima de lux lansat in Ucraina in urma cu 12 ani, a cunoscut o expansiune semnificativa pe piata europeana, vizand in primul rand Elvetia si Marea Britanie. In 2022, Miss Tease a decis sa isi extinda prezenta pe piata din Europa de Est si a organizat un pitch pentru a gasi echipa potrivita de web developeri si specialisti in marketing. BrandLocked a castigat acest pitch, la care au participat peste 40 de agentii, datorita expertizei si propunerii noastre inovatoare. Rezultatul colaborarii poate fi vazut pe misstease.ro.
Descrierea Proiectului
Succesul Miss Tease pe piata din Europa de Est subliniaza expertiza si dedicarea echipei BrandLocked in furnizarea de solutii complete de web development, branding si marketing. Printr-o colaborare stransa si o intelegere profunda a nevoilor clientului, am reusit sa transformam Miss Tease intr-un brand de referinta in regiune. Aceasta este doar inceputul unei colaborari de succes, care continua sa aduca rezultate remarcabile.
Echipa noastra a dezvoltat un site web modern si elegant, adaptat pentru a reflecta imaginea de lux a brandului Miss Tease. Platforma este intuitiva, cu un design responsive si functionalitati avansate pentru a asigura o experienta de navigare impecabila pentru utilizatori.
Am consolidat identitatea vizuala a Miss Tease, asigurandu-ne ca toate elementele de branding, de la logo la ambalaje, reflecta pozitionarea premium a brandului si atrag publicul tinta din Europa de Est.
Strategia noastra de social media marketing s-a concentrat pe cresterea vizibilitatii si angajamentului pe platformele sociale, fara utilizarea reclamelor platite. Am creat si distribuit continut de calitate, care a generat peste 30.000 de urmaritori noi in doar cateva luni. De asemenea, ne-am concentrat pe fotografii de produs care sa puna in evidenta calitatea brandului, originalitatea design-ului si sa convinga vizitatorii magazinului online sa devina clienti. Am realizat sedinte foto cu modele (casting si storytelling realizate de noi) si ne-am focusat pe influenceri locali cu care am colaborat in regim barter pentru promovarea produselor.
Rezultate
Colaborarea noastra cu Miss Tease a generat rezultate impresionante intr-o perioada scurta de timp:
- Peste 200.000€ in vanzari in doar 2 luni de la lansare: Aceasta realizare demonstreaza eficienta strategiei noastre de marketing si atractivitatea platformei dezvoltate.
- Peste 30.000 de urmaritori noi pe social media: Am reusit sa crestem semnificativ audienta brandului fara a folosi reclame platite, bazandu-ne exclusiv pe managementul eficient al social media.