Studiu de caz- Marketing afiliat Gambling & Casino
Client: KBR Betting
Platforma: www.tippmixpro-tippek.com
Piata tinta: Ungaria
Perioada colaborare: in derulare (9+ luni)
Proiectul pe scurt: Tippmixpro-tippek este o platforma de afiliere pariuri sportive si cazino pentru piata din Ungaria. Scopul platformei este sa convinga un numar cat mai mare de vizitatori sa-si creeze cont la una dintre casele de pariuri recomandate pe site, urmand ca site-ul sa primeasca un % pentru fiecare inregistrare. Pentru ca nivelul competitiei in acest domeniu de activitate este unul foarte mare, strategia noastra a fost sa ne concentram pe oferirea de ponturi zilnice gratuite si pe crearea unui “CLUB VIP” de pariori care primesc ponturi premium (cu rata de castig mai mare) daca se inscriu la casele recomandate.
Descrierea Proiectului
KBR Betting, recunoscut ca unul dintre cei mai mari si influenti jucatori din piata de afiliat casino & gambling din Europa, a ales sa colaboreze cu BrandLocked pentru a dezvolta o platforma personalizata destinata exclusiv pietei din Ungaria. Avand in vedere obiectivele ambitioase de extindere si adaptare la cerintele specifice ale utilizatorilor maghiari, am conceput si lansat www.tippmixpro-tippek.com, o platforma de top care adreseaza nevoile complexe ale pasionatilor de pariuri si cazinouri.
Aceasta colaborare a rezultat intr-un site inovativ si intuitiv, care nu doar ca atrage utilizatorii prin design-ul sau atractiv si functionalitatile avansate, dar si prin servicii diverse, toate menite sa imbunatateasca experienta de pariuri online. De la ponturi de pariuri zilnice si recenzii detaliate ale caselor de pariuri si cazinourilor, pana la functionalitati in timp real pentru cote si posibilitatea de a crea bilete personalizate de pariuri, www.tippmixpro-tippek.com se dovedeste a fi o platforma completa si de incredere pentru utilizatorii din Ungaria.
Obiective
- Crearea unei platforme online care sa atraga si sa retina utilizatorii pasionati de pariuri si jocuri de cazino.
- Crearea si postare de ponturi pariuri si analize meci zilnice, care sa aiba o rata de castig de minimum 60%
- SEO pentru a asigura vizibilitatea maxima in rezultatele de cautare (in Ungaria orice alte forme de promovare NU sunt permise prin lege, pentru acest domeniu de activitate)
- Cresterea bazei de date clienti. Obiectiv 6 luni: 100k contacte
- Minimum 200 de inscrieri/luna in primul trimestru + o crestere de 10% in fiecare trimestru. Target anual: minimum 1000 de inscrieri
- Dezvoltarea de campanii promotionale care sa atraga trafic si inscrieri
Rezultate
Prin colaborarea cu BrandLocked, KBR Betting a reusit sa lanseze si sa dezvolte o platforma de succes care nu doar ca atrage un numar mare de utilizatori, dar ii si retine datorita functionalitatilor inovative si continutului de calitate. Site-ul www.tippmixpro-tippek.com a devenit rapid o destinatie populara pentru pasionatii de pariuri din Ungaria, contribuind semnificativ la cresterea notorietatii si a traficului pentru KBR Betting. In imaginea de mai jos, venitul pentru a doua luna de la lansarea site-ului.:
Rezultate notabile:
- Am obtinut o medie lunara de 300 de inregistrari cu depunere
- Am construit o baza de date de 30k+ utilizatori in doar 9 luni
- Gratie traficului si calitatii inalte a continutului postat, 4 case de pariuri internationale PLATESC lunar pentru ca site-ul sa posteze articole promotionale pentru acestia. Venitul total DOAR din acest serviciu este de 40k+ pentru 9 luni.
- Succesul adus platformei tippmixpro-tippek i-a facut pe ownerii brandului sa investeasca deja in extinderea pe pietele din Australia, Irlanda, Canada si tarile baltice. Agentia noastra se va ocupa de toate aceste proiecte.